viernes, 4 de mayo de 2007

SORTIDA BTT DIUMENGE DIA 6 DE MAIG


Aquest diumenge, vist que la pedalada a Aiguafreda no ha tingut èxit!!!
No més s'han rebut un parell de confirmacions i fora del període establert.La direcció de One To One ha decidit d'anular dita Pedalada.

Per això tothom que ho desitgi podrà gaudir d'una sortida de relax.
A les 8'00 h davant de l'Espai One to One sortida BTT per a tothom ,anirem per Collserola!
Recorda de confirmar la teva assistència per evitar situacions de falta de coordinació!

Aquí us deixo un frase per reflexionar a tots els amics de One to One.


''El progrés i el desenvolupament són impossibles si un segueix fent les coses tal com sempre les ha fet''


josep Colomina Coordinador de L'espai One To One.

10 comentarios:

Anónimo dijo...

JO VINDERE, FAREM BAIXADES?????TINC MOLTES GANES DE VAIXAR PER ALGUNA TRIALERA DIVERTIDA.
ALLA ESTARE!!!

Anónimo dijo...

Soc el Rogeri jo vui fer trialeres i trialeres i pujades poques!

Anónimo dijo...

Ostres tu quina foto!!!! Aquesta és de cuant eres tu juvenil??? perque em sembla que et reconeixo dins del equip XDDDDDDD

Anónimo dijo...

Jo demà no vinc i tampoc estava apuntat.Tot i així és una pena que no aprofiteu les oportunitats de poguer sortir de tant en tant fora a fer alguna pedalada per no caure en una rutina cada diumenge(a sobre que ens ho donen tot organitzat,només cal inscriurens)i poguer experimentar noves sensacions de córrer amb altre gent sense cap ànim de competir,però amb un esperit sempre de superació.Amb el vostre permís espero que ens ho agafem amb el sentit de que no ens torni a passar i no com cap crítica.
ENJOY

Anónimo dijo...

yo dema no podre vindre i respecte a la frase per pensar aqui va un altra.
SI HACES LO QUE SIEMPRE HAS HECHO OBTENDRAS LO QUE SIEMPRE HAS OBTENIDO.
(en el cambio esta el progreso)

Anónimo dijo...

Tinc moltes ganes de fer la sortida d dema, continuare esforçanme per obtenir objectius. ya veuras k be ens o pasarem he EL TERRIBLE jajajajaj

Anónimo dijo...

soc el marc i dema vindre, vull moltes trialeres!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anónimo dijo...

quina passada de sortida!!!dura pero molt xula!! estic que no meguanto! el dilluns que farem classe o sortirem a fora? fins dema.

Anónimo dijo...

DEMÀ LA CANALLA TINDRÀ UNA HORETA DE TÈCNICA AMB ELS PEDALS AUTOMÀTICS ,HI HAN ASPECTES HA MILLORAR.

Anónimo dijo...

Kina sortida mes wuapa. Kines trialeres mes divertides k m baixat. Josep si k vaig a fer técnica dema a l tarda.