viernes, 18 de abril de 2008

CAP DE KIDS I CARRETERA


Comencen pel dissabte la sortida prevista serà de 130 km aproximats ,marxarem cap a L'Ordal per desprès agafar direcció a sitges ,esmorzar a sant pera Molalta .
diuen les llegendes que hi ha un vampir que xucla la sang nomes pensar amb ell.
i desprès farem el que podrem un cop coronat el ....... ( val mes no anomenar-lo)ja que la gent quan el sent s'espanta. A les 8h devant de l'Espai puntuals




Diumenge KIds Cup Pels nens
el TELEFON SERA el nostre punt de informació.

6 comentarios:

Anónimo dijo...

Buffffffff. Us espero a la entrada d´on visc. Ens veiem (Alex).

Anónimo dijo...

Home ja et trobavem a faltar per aquí;
Jo allà estarè també i puntual;
Bona nit vaig a dormir per descansar que estic perdent temps i jo que pensava que els ratpanats només sortien a les nits

Anónimo dijo...

doncs jo aquí amb whisky ,puro i veient la peli dels Murcielagos,
emmm semble hip ,la batman hip
a la ,a la dema el rar,rap penattttt,jajajjajajajjaja

Anónimo dijo...

Enhorabona els onze integrants d'avui;els que s'acostin per allà aquests propers dies que vagin altanto que el vàmpir avui s'ha quedat a règim no ha pogut enganxar-se el ritme de pujada dels ones,adeu fins la propera que s'acosten grans dates

Anónimo dijo...

Ha estat molt bona la sortida d´avui i a més a bon ritme, a més a més, he "conegut" el rat penat que vaig poguer superar l´altre vegada, encara que aquesta tampoc les portava totes en clar.
Enhorabona a la maite pel seu esperit de patiment, ja que fer aquetes sortides i a més tot el dia escoltant al xerif donant-li ordres, jo ja fa temps que hagués enviat la bici a pastar.

Anónimo dijo...

Felicitats a tots, sou uns cracks!!!
La veritat és que m'ho passo molt bé en bici i que anyoraré al "xerif" aquestes dues setmanes!!
Fins la pròxima si no a nem a fer el rat penat.