jueves, 26 de abril de 2007

SORTIDA BTT AL PONT DEL 1 DE MAIG


Aquest cap de setmana tenim una bona oferta de dies per gaudir de la nostra millor amiga ,LA BICICLETA
Diumenge 29 sortirem a les 08'00 de l'Espai ONE TO ONE.
La sortida es per tothom ,per tots els nivells ,pujarem pel carrer de la Sibèria ,direcció a Santa Creu d'Olorda on allà on cop hagem esmorzat dividirem els grups segons els nivells.


Dimarts dia 1 de maig sortirem a les 9:00 de l'Espai ONE TO ONE amb una sortida de nivell mitjà, farem aproximadament uns 40 Km per corriols tècnics abstenir-se nivells baixos.
Recorda inscriure't de la forma habitual, sobretot confirma el dia que assistiràs a la sortida ONE.

Si hi ha algú que vulgui sortir dilluns dia 30 que publiqui algun comentari referent al tema.

11 comentarios:

Anónimo dijo...

El Josep, el Roger i jo ens apuntem els dos dies!!!

Anónimo dijo...

Es molt possible, que demà, jo també hi vagi.

Anónimo dijo...

si vens porta la enduro i desprès de esmorzar anirem a fer alguna tri-alera.
si plou ens truquem

kitus dijo...

Soc marc bataller jo i el meu pare anirem diumenje i dimarts amb bici.

kitus dijo...

ens veiem!!!!!!!!1

Anónimo dijo...

como no el Adrià y yo tambien iremos.

Anónimo dijo...

DOMINGO TAMBIEN VENDRA EL DOMINGO JAJAJAJAJAJA

Anónimo dijo...

COMO PODEIS VER MUCHOS SOIS LOS LLAMADOS, PERO MUY POCOS LOS ELEGIDOS

Anónimo dijo...

m'ho e passat molt be avui a la sortida amb la pluja i les baixades me quedat al·lucinat amb els salts k eu fet

Anónimo dijo...

la sortida a sigut molt divertida. la vajada amb pluja a sigut impresionan.

Anónimo dijo...

Jo també ho he passat molt bé,la próxima més i millor!!!